torsdag 1 november 2007

Har storleken betydelse?



På tidningen där jag jobbar har vi stora förstorningar på bilder på redaktionen. Den här fick jag pris för i mars i sport action klassen. Idag hämtade jag en stor kopia av den. 1,5 meter i bred. Det hjälps inte men dom blir bättre av storleken.
Maffigt.
I en fototidning skrevs det att bilden var skit. Ja, kanske det, jag vet inte.
Nu ska den efter ramning snart hänga vid hissarna här på redaktionen i alla fall.
Idag är det femårig bröllopsdag. Far iväg över helgen och firar och myser med livskamraten.
Fick mail idag av M.V.K och han påstod att han sett min blogg. Wow, liksom, någon ser mig.
Tack.
Snart, ganska snart tror jag min hemsida släpps. Klar blir den aldrig hoppas jag. Är den klar så ska man lägga ner tycker jag.
Den ska förnyas så fort det bara går. Då har jag nog lagt upp en härlig prestationsångest hos mig själv och det är nog en bra avrundning.
Mys helg.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nice darling

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden