lördag 8 december 2007

Fredag 2


Hemma och allt är tillbaka. Det kan ju vara så att det är tidningens brandväggar och annat som ställer till det för mig på jobbet.
Nu passar jag på. Bilden är från USA när jag och Kent Jönsson var i Minnesota för att göra lite college idrott. Det är svenskan Kim Martin som står i mål i Duluth. Jag ville montera en kamera i taket men han som var vaktmästare undrade varför jag inte ville stå där? Jag trodde inte man fick det av säkerhetsrisk men det gick bra. Första period stod jag alldeles ovanför Kim och i andra period stod jag i klockan som var ovanför mittcirkeln om det nu heter så i hockey?
Kolla in bildspelet på min hemsida.
Igår, torsdag var det PFK södras lilla julshow kan man säga med Politikens fotograf Jens Dresling som föreläsare.
Kolla in hans bilder och sätt att jobba här.
Klockan är över midnatt och nu får det vara nog för idag.
Ha en skön helg, min ska gå i barnkalasets tecken.
Underbart!

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden