söndag 27 januari 2008

Annie


Sitter och myser på rummet igen. Mätt men ögonen är rödsprängda. Huvudet känns konstigt och halsen skrapar på något konstigt sätt. Det här hotellet är grymt! Jag var nere och åt men jag ska inte berätta om det utan snarare deras val av restauranginredning. För oss ensamma stackare hade dom små bås med TV man kunde mysa med. När man är ensam alltså.
Jag är ju det så där satt jag och zappade och mös mat. Gott, kan jag lova. Jag har massor med bilder som ligger och väntar men jag tror jag tar kroppen på allvar och vilar den istället. Inte sitta och välja bilder, beskära och fixa. Vila istället.
Det är många bilder att välja på och det kommer finnas ett bildspel nära dig snart.
Jag läste The Independent och såg att min ledstjärna, min kick i arselet David Ashdown som är lyssna nu, "chief sport photographer" på Independent hade tagit en duktigt dålig bild i dagens tidning.
Annars kunde man läsa om att det kommer en film om Annie Leibovitz som heter "Life Through a lens".
Får se om den kommer till Sverige.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vem blev Mr Tough Guy?

/Nyfiken

Martin von Krogh sa...

Om det inte är så att det kommer två filmer om henne, så finns den redan att hyra på video. Den gick aldrig på bio men jag såg den i videobutiken innan jag stack.

Raa sa...

Filmen visas på Göteborgs filmfestival i veckan. Till exempel i morgon kl 10 på Bergakungen!

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden