fredag 11 januari 2008

Jag är slut, men det är ändå fredag.

Det ringer en kvinna (40 +) jag porträtterade innan jul.
Jag hade mailat henne bilderna och nästa helg ska dom in i tidningen.
- Dom håller icke!, säger hon.
På tisdag tar vi om dom, jag har aldrig gjort sånt, jag vet inte vad det är med mig.
Hon känner inte igen sig.
Suck.

Christer Höglund tipsar via mail om den här sidan. Jag måste kolla mer på den senare.
Du hittar den här.
Ser roligt ut.
Ikväll, fredag är det på K special klockan 20:00 på Tv2 en dokumentär om Hasselbladsbelönade fotografen Malick Sidibé från Mali portätteras med internationellt uppmärksammade bilder från 1960-talets nattklubbar i Bamako fram till dagens verklighet. En film av Cosima Spender.
Annars, ha en god helg och tack Christer för tipset!

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden