söndag 6 januari 2008

Söndag

Skåne har täckts med ett litet lager is och jag har trott hela helgen att det är isen som gjort att min uppkoppling inte fungerat.
Nu är det igång igen och det handlade bara om att dra ut sladden några gånger och liksom starta om modemet.
Nu funkar det igen...
Kollade en historia som du hittar här. När man blandar rörligt och still och det blir så bra du vet... Mest rörligt men bra ändå. Bra historia, enkel och rak.
DN,s hemsida så visar också Paul Hansen bilder från Pakistan. Jag tycker det är synd att inte Paul snackar lite till bilderna så skulle man få bättre koll på bilderna, händelserna. En liten speaker Paul, vad tror du om det?
Se det ändå och kolla fina bilder. Det går inte att länka till det men du hittar det under deras bildspel.
När du ändå surfar runt så kolla på det här också.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har aldrig förstått varför folk bloggar. Inte heller varför folk läser bloggar och för vem liksom? När? Men hörde att du skaffat hemsida och tittade in, riktigt fin!!! Provade då på att läsa din blogg och plötsligt blir allt helt självklart på något sett. Bäst är ju alla tipsen som jag inte begriper hur du har tid att hitta. Tack

Må Väl
Sonny Thoresen

Anonym sa...

Tack Sonny!
Vänliga ord, det värmer ordentligt i det här skånska vintervädret.
Är det bra med dig?

/ LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden