söndag 27 januari 2008

Vem fan har bokat den här resan?

Klev upp tidigt och njöt en fönsterbräde kall skink och ost macka.
Men jag skulle ju inte skriva om mat. Okej. Förlåt.
Var ute på Tough guy tidigt i morse och jag var nog en av dom första på plats.
Jag testade lite olika grejer. Gick runt och kollade kartan. Platser.
Tough guy är ett mycket, mycket tokigt springlopp i England. Det var därför jag var här.
Jag sprnag inte utan fotograferade så mycket att nästan, nästan mina minneskort tog slut.
Jag tror aldrig det har hänt tidigare.
Det betyder att jag liksom inte hade någon film kvar på slutet. Eller kunde ha haft slut på film, några rutor var det dock.
Hur roligt som helst men nu blir det svårt som bara den att välja bland alla exponeringar.
Jag tankar in allt i datorn just nu och ska snart ta ett bad. Kolla mina skor.

Vad det gäller denhär resan så finns det inget, jag menar inget som kunde gjorts bättre. Okej, kanske hotellet igår i Wolverhampthon kunde varit bättre. Mycket bättre till och med. Det är glömt nu.
Efter tävlingen så tog jag bilen till Birmingham och min GPS hittade som en klocka och det visade sig att mitt fin-fina hotell ligger sådär 75 meter från incheckningen i morgon. Och har badkar. Jag har lämnat hyrbilen och nu ska jag ta ett bad. Äta gott och tanka in bilder under kvällen. Jag får nog ha lite kameravård också är jag rädd.
Klockan är bara 17:00 och allt detta är fixat! Jag myser och njuter.
Det var jag som bokade resan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Packade du inte ner gummistövlar?

Quasimodo regerar!

/Mprsan

Lars D sa...

Det här är mina gummistövlar. Skäna att gå och av gummi längst ner. Jag hade packat ner gummi men dom åkte ur i bristen på skönhet. Då menar jag inte utseendet utan snarare att jag inte gillar att gå en dag i gummistövlar.

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden