fredag 29 februari 2008

Modefredag


Idag var det vårmode för mig. I Malmö såklart. Även om termometern visade kanske sådär 7 grader så var ju vinden kall som en vargavinter. Tunna kläder, disigt och ingen vårkänsla.
Men vi gjorde så gott vi kunde. Mode är inte min grej men ändå lite kul.
Mycket smink, mycket fix och ganska fula kläder.
Igår var jag inne och försökte hitta lite inspiration i grannens modetidningar.
Det var nog mer knäckande än inspirerande ändå.
Vi får se vad det blir av det.
På eftermiddagen hade vi besök från Biskops arnö i form av Mikkel som är lärare där.
Jag är handledare till Jessica som praktiserar hos oss.
Roligt och kul att träffa Mikkel.
Nu ligger jag i sängen i småland och helgen ska gå i vedhuggarens tecken.
Hoppas att ni får lika sköna helger ni.
Må gott.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden