tisdag 26 februari 2008

Äntligen


Foto: Espen Rasmussen
Det var på tiden att POY presenterade Espen Rasmussen som vinnare tycker jag. Han är värd det. Han var med förra året också.
Jag tror till och med han blev årets magasin fotograf då. Ja, ni som är inne här och läser vet ju att jag alltid puffar för honom.
Wennman fortsätter att plocka priser, otroligt roligt för honom.
Fyra priser samma år och det kanske inte är klart än.
WoW!
Idag har jag varit uppe i människobyn i några timmar för att porträttera en filur. Hemma strax efter fem igen.
Skön dag och jag hann snabbt springa på Anders Wiklund där på sveavägen.
Fotovärlden är liten.
Såg att min kompis Jonas på DN är med på film på Johan Rehborgs blogg. Tryck på play för att se filmen här.
Det känns som det är lite kul att skoja om tokiga fotografer. Nu ska dom ta sina kort och vi filmar dom och tycker att dom är för tokiga. Sen ringer vi ändå och vill ha dom där bilderna.
Jo, jo skoja ni!
Nu har jag min lediga onsdag. På söndag publiceras mina bilder från Tough guy.

1 kommentar:

Lars D sa...

Läser man på norska pressförbundets hemsida så har ju Espen redan fått ett pris i POY i år.
Men eftersom dom inte skriver ut namn så var det ju svårt för mig att veta det.

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden