fredag 15 februari 2008

Workshop i Istanbul

Nu ska jag vara ledig ett par dagar. Jag ska försöka att inte lägga så mycket tid framför datorn.
Vi får se hur det går.
Vad fint ni har kommenterat under Tough guy. Tack allihop.
Igår var jag i Köpenhamn igen och fotograferade mat. Sydsvenskans matskribent Eja lagade mat och jag knäppte.
På bordet hade hon en fin bild och jag frågade vad det var.
- Jag fick den av Nikos, sa Eja.
När jag luskat lite mer så hade Eja precis varit på workshop i Istanbul med Magnumfotografen Nikos Economopoulos.
Det var tydligen inget konstigt med det.
Wow! sa jag. Åtta dagar med honom och några fotografer till.
Det har "vår" matskribent gjort. Haha, hon är skön Eja.
Nu ska jag packa ihop på jobbet och sen njuta lite ledigt.
Mys och ha en skön helg.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden