lördag 29 mars 2008

15000


Igår var vi på fest på ett hotell här i stan. Det var en tennisturnering i stan som hade bjudit in M&S som jag bor hos.
Jag hängde på och drack vin och åt snittar.
Tennisspelare blandades med indiska fotomodeller.
Jag var nog egentligen på fel ställe men vinet var gott. Maten med för den delen.
I morse steg vi upp 05:30 och stack 30 minuter senare ner till en stad som heter Jaipur.
Trots den tidiga uppgången hinner jag se att jag passerat 15000 på hemsidan. Vad roligt.
Hoppas att Sydsvenskan snart publicerar mitt reportage från Grekland så jag kan lägga ut det.
Helst innan Indien reportagen börjar trycka på så att säga.
Tillbaka till den här dagen.
4 timmar i bil med trafik som är rätt speciell.
Vi red elefant och fortsatte på vårt resereportage.
På vägen hem i bilen, 4 timmar till alltså sov vi som stockar och var rätt sega efter en full dag.
Mycket folk, mycket frukt, mycket kött och allt stim.
Jag håller mig ganska kort idag för jag pallar inte riktigt.
På filmen bör man se M&S på väg upp med elefant. Jag fick en egen.

Lite svårt att gå igång på resereportaget men det blir andra bullar snart.
Hoppas jag.
Magen håller fortfarande hör och häpna.
I morgon är en ny dag.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Intressant att följa med på din resa dag för dag. Du får uppleva mycket du. Var rädd om dig!
Mor

Anonym sa...

Jag håller tummarna för magen. Min klarade 6 veckor i Indien så det är ingen omöjlighet / Emil

Anonym sa...

Min mage mår rätt så dåligt i Skåne.

/M.

Avdelning: Vem bryr sig?

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden