måndag 10 mars 2008

Grekland 2


Foto: Paul Hansen/DN
Vaknar alldeles för tidigt. Solen skiner in genom mitt fönster.
Jag har packat ihop alla grejer jag ska ha. Jag har plastat in min kamera. Jag kör med en idag bara.
Två andra i beredskap i bilen. Jag har köpt en skyddsdräkt, skyddsglasögon och munskydd.
Vart ska det här sluta?
Försöker hitta inspiration. Kollar på DN,s hemsida och ser ett bildspel av Paul Hansen. Gör det du med.
Du får skrålla ner längst ner på deras sida. Där har dom lagt bildspelen...
Se också Hasselbladspristagarens bilder när du ändå är där.
Kolla Funcks grejer. Gör det nu. Du hittar det här.
Nu är det frukost.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Finns det hopp om att få se en bild på dig i full skyddsmundering?

Pommes frites och fiskpinnar här. Välsignade vardag. F bättre.

/M.

Anonym sa...

Hej,

Vad heter bildspelet med Paul Hansen du rekommenderade? listar man dom så står det ju inte vem som tagit bilderna.

Tack för en mycket bra blogg.

/Adrian

Anonym sa...

Ser bara Pronaxen värktablett. Vem fan har hittat på detta? Snacka om att sabba ett annars kanonbra bildspel.Har DN:s fotografer tystnat eller vad är det fråga om?
Tack och lov att vi på VK försöker undvika krockar mellan annonser och redaktionella bilder.
Torbjörn Jakobsson

Lars D sa...

Oj! Är det så svårt att hitta bildspelen alltså.
Gå in på dn.se.
Rulla ner nästan så långt det går. Där kommer en svart ruta som det står Bildspel på. Klicka på den.
Då kommer en ny ruta och då med tysta bildspel.
Längst till höger står det fler bildspel och då klickar du där och då startar Pauls "Pakistan mot demokrati"
Det var det jag tipsade om.
Kolla fler där, Funchs Världsstjärnor och Doris Lessing.
Nahale och Golnaz tror jag är hans också.
Duktiga!
Däremot tycker jag inte DN har gjort det lätt för oss.

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden