lördag 15 mars 2008

Lørdag


Foto: Jonas Gusavsson
Jag jobbar helg. Har varit i Vinslöv på SM i brottning.
Inget nytt under solen. Det verkar snurrigt mellan ÅB och PFK just nu.
Vad synd att det alltid för mig sig massa åsikter och annat skit det hela.
Bra med så engagerade personer som orkar på sin fritid att dra i det.
Jonas, min vän (som det nog är 15 år sen jag såg, men ändå) mailade mig den här bilden han tog på Gaultiers visning i Paris.
Han jobbar med sånt. Jag träffade honom i NY när jag egentligen var och hälsade på en annan kompis som heter Fredrik.
Jag minns när vi skulle åka hem en natt i en taxi och chauffören hittade hem direkt utan att Jonas behövde säga mellan vilka gator det låg. Han var glad och imponerad av det där minns jag.
Dessutom spelade han Frank Sinatra i bilen.
Det var några minnesvärda nätter.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan nån - Kan Canon...

Funderar på att gå på presskonferens med en Holga!

... för att gör mig märkvärdig :-)

Lars D sa...

Jag tror inte du gör dig märkvärdig.
Det vore roligt.
Jag går in på din sida och tittar på dina bilder.
Du är duktig, dina bilder är som filmjölk för själen.
Tack!

Jag tror bilden inte är från en PK utan från en sån där catwalk, men ändå.

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden