lördag 5 april 2008

Internet


WOW1!
Jag har kopplat upp mig såklart.
Ser att vi ska ha, låt oss säga en "date" eller ett möte med Mary Ellen Mark på tidningen.
En vanlig tisdag händer det här.
Hur gjorde du Joakim?
Roligt.
Wow2!
Jag ser att Pontus Höök har fått ett pris i NPPA.
Grattis Pontus, vad roligt.
Se hans bildspel här.
PFK södra har årsmöte den 16 april. Kom dit, det brukar vara bra.
Nu ska jag sova.
Spännande va?
WOW3!
Se min kompis Ola Torkelssons bilder från Tchad. Tyvärr utan ljud.
Se det här.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Förmodar att strutsnubbarna är de där extra speciella människorna ni träffade i Bombay?! Bilden doftar 20-tal, kanske är det det svart-vita i kombination med slöjor och stark sminkning som gör det.

/M igen, lite whiskey senare. Tyvärr varken jobb eller räkningar senare, med det roliga har jag hunnit med...

Lars D sa...

Bilden är Mary Ellen Marks.
Från en Indisk cirkus.
Vet inte när den är tagen dock.
Vad gott med whisky. Vi tog en efter maten igår här på hotellet. Den var indisk men slank ner som en skotsk.

Anonym sa...

Det förklarar saken!

Icke fotokunniga kanske ska hålla sig lugna på din blogg.

/M.

Lars D sa...

Haha, nej dom är mer än välkomna.
Särskilt du.
/L

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden