söndag 1 juni 2008

En sista laddning


Foto: Pavel Koubek/ NA
Har precis laddat för en sista arbetsvecka innan semestern. Det är den här som ska sätta punkt för allt och när jag slutar nästa söndag ska det vara tomt. Då ska dagarna bestå av vila och mys.
Igår var jag och plåtade med mina Holgakameror hela dagen.
Det var ruggigt roligt och när jag skulle sticka därifrån så såg jag att dom var inställda på fel sätt så allt har nog blivit dubbelexponerat! Jag vet, jag är en nöt och jag skäms ju men jag erkänner och kommer igen.
Framkallar i morgon så då kan ni få höra om resultatet. Kan ju (man kan ju drömma i alla fall) vara fullständigt nyskapande och nytt så att jag blir nöjd men förmodligen så var den dagen bara att lägga på hyllan.
Nya tag, men det känns också som att jag kanske inte borde åkt. Är för trött och tänker alltså inte helt klart.
Får ett mail av Pavel på NA i Örebro och det lyfter en. Han är duktig som fanken. Kämpar på och gör fina produktioner.
Kolla hans senaste här direkt!
I morgon efter jobbet flyger jag upp till människobyn.
Ha en bra vecka!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh du fotar med Holga <3

Dubbelexponeringen gör det säkert bara mer intressant.

Jag ska skaffa en Holga och en Diana.

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden