måndag 28 juli 2008

Handbagaget


Första dagen på länge på jobbet. Det var sig likt.
Jag fick träffa en häst i sommarvärmen. Jag hann fixa lite med min resa också.
Papper, sladdar, pengar och allt vad det är.
Jag lämnade in en väska där dom ska fixa till skumgummit.
Klar på onsdag.
Mitt handbagage är klart som ni ser här ovan. 18,8 kilo.
Vad är det man får ha?
5kg, 8kg,?
Nu har jag packat ner det snyggt och håller tummarna att dom inte kollar det. Har aldrig varit med om det så det löser sig nog.
Det blev en Pilican- rullväska. Jag är nöjd.
Dator, bok,iPod och sånt lägger jag i en vanlig tax-free påse.
Hinner kika runt på nätet och hittar en del grejer.
Kolla Marc Femenia på NA,s bildspel om tattueringar.
Så snyggt och så enkelt.
Se det här.
Har du tid kan du också kolla alla produktioner från en multimediakurs som var i USA i somras.
Kolla det här.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tjenare.

Hur mycket kamera utrustning kommer du att ha med dig till OS?

Jag gillar dina bilder, lycka till i Kina.

/ B

jarek sa...

Gillar dina bilder skarpt, hoppas att du får bra bilder i Kina. Jag skall upp och fota på stockholmpride nu, testa min nya
D300 och se vad den går för...
/Heather

Lars D sa...

Hej B
Alldeles för mycket. Det är den tråkiga biten med sportfotografi, att det ofta går åt så mycket grejer.
Jag gillar det inte. Tungt är det också.
Jag ska visa dig hur mycket det blir.
Inom kort.
Hej Heather Star
Tack, vad snäll du är.
Lycka till i Stockholm och var rädd om dig.
/ LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden