tisdag 12 augusti 2008

Du får mig


Nu börjar tröttheten göra sig påmind. Det märks i bussar och här på MPC.
Många passar på att ta sig en lur när chansen ges.
Inget konstigt med det egentligen. Själv tog jag 07:20 bussen mot Dubbeltrap.
Ett av dom säkra medaljerna enligt expertisen men han gick inte till final.
Bildmässigt?
Njae, sådär.
Men ändå känns det som bästa dagen på länge. Känner mig gladare.
Jag och Jonas har häckat med varandra idag. Det är en anledning tror jag.
Nu stack han hem tyvärr. Jag ska på fotboll om någon timma.
Hanna Eriksson på VK är här men hon har ingen fotografackreditering.
Ja, ni vet hon som jag fick låna en kortläsare av i Tianjin.
Men heter man Hanna så behöver man ingen fotoackreditering.
När vi andra svenska fotografer stressade och febrade för att kolla på invigningen,
ja, då gick Hanna på bröllop istället.
Så rätt! Så lätt! Så bra!
Se hennes bildspel här.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ok, jag har hittat! Tänkte att det skulle gå att kommentera på din bildsida.

Masbrodern

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden