måndag 25 augusti 2008

Ett tidsfördriv att dö för


Jag sitter fortfarande på rummet. Surfar och känner mig rastlös på samma gång som jag känner mig trött.
Det slår mig det här med hur resandet fångar dom flesta.
Sevärdheter.
RÅ åkte till muren och kollade.
- Jag är tillbaka om någon timme, sa han och försvann.
JJ hoppade över muren.
- Jag tar förbjudna staden, himmelska fridens och så lite shopping, sa han.
Jakten på medaljer har nu gått över till jakten på sevärdheter.
Folk gillar att resa.
Hittar David Burnetts blogg. Han verkar vara en riktig sköning den där David.
Lätt att gilla på något sätt, kolla bloggen här.
Full av humor.
LeifÅ, jag är övertygad om att du och han skulle gå sååå bra ihop.
Snart är det dags för festivalen i Perpignan. Det var något år sedan jag var där nu.
Ni som ska dit, Grattis! Vi ses kanske nästa år.

Tunnelbanan i Tokyo, Japan.

Flygplatsen i Banda Aceh, Indonesien.

Tunnelbanan i Berlin, Tyskland

Bussen i Kaliningrad

Flygplatsen i Perpignan, Frankrike

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden