lördag 9 augusti 2008

Ingen soldat


Det är full fart här i Olympic park för att OS ska bli så bra som möjligt.
Poliserna tränade och i botten på poolen så kollade en fotograf så att hans undervattenskamera var som den skulle.
Han kunde dock inte låta bli att snegla upp på det amerikanska konstsimmar-laget som tränade för fullt.
Idag på eftermiddagen tog jag mig lite datatid. Jag ligger efter som bara den så det var bara att grotta ner sig med lurar på öronen och köra.
Jag har klippt ihop ett bildspel från invigningen och du ser det här.
Lite sent kanske men jag pallade inte i natt när jag var klar 03:00.
Jag orkade helt enkelt inte.
Som jag fattat det så finns Kamera&Bild att köpa nu där det
är en 10-sidig intervju med mig gjord av Jenny Maria.
Köp och läs bums och ha överseende...
Jag vet inte själv hur det ser ut tyvärr, men numret kanske finns kvar i kiosken när jag kommer hem.
Nu ska jag packa ihop mina grejer och gå ner till simhallen. Arenorna här ör ju mer än häftiga och när man åker buss på kvällen förbi simhallen och nationalarenan så är det ju bara så snyggt!
Det är nog varmt i simhallen, tror ni inte?
Ja just det. Vilken kändis jag satt bredvid?
Glenn Cloose. Ja, ni vet hon som kokar kaniner i Farlig förbindelse.

4 kommentarer:

jaroslaw sa...

Snygga bilder i bildspelet, jag gillar speciellt den på den dansande kvinnan, snyggt som faen.
Har du fått ditt 70-200 lagat nu?

Lars D sa...

Hej
Ja, det har jag. Men jag har inte testat det ännu.
/ LarsD

Anonym sa...

Fina bilder från invigningen men jag undrar en sak. Du var ju inne på arenan, bilderna utanför togs dessa tidigare eller hade du riggade kameror som du kunde styra inifrån? :) tack för en bra blogg

Lars D sa...

Hej iisakk

Jag var inne på arenan och när Sverige hade kommit in så gick jag ut för att se fyrverkerierna som jag vanligtvis inte gillar så mycket. Det var en ordentlig salva dom drog av och där jag stod regnade det ner raketspill och krut antar jag att det var.
Jag blev svart.
Typ.
När jag ändå stod där så passade jag på att plåta lite såklart. Men det var många kollegor till mig som hade många kameror monterade och på olika stora stativ.
/ LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden