söndag 17 augusti 2008

Långsamma händer


Javisst blev det vattenpolo.
Ingen shopping, ingen film och ingen vila direkt.
Efter ett tag kom Jonas dit och han liksom jag hade så fina påsar på fötterna.
Alla som jobbade med oss fotografer var så gulliga på polon.
Bjöd på frukt och visade runt var vi fick stå och sitta.

- Här sitter alla sluskiga fotografer, säger Jonas när vi kommer in i fotografrummet på MPC.
Men titta på karln hur han ser ut själv! haha..
Flockdjur och stilpoliser. Jo, jo....
Efter vattenpolon har det inte varit någon turdag direkt.
Mitt lilla kort som man ska ha på mpc för att kunna surfa var det någon som tog.
På kvällen var det friidrott och jag gick så högt upp så det var inte sant på Kallurs lopp men där fick jag inte vara så jag fick tjata på vakterna och volontärerna.
Sen var det höjdfinalen och på tre av Linus hopp så var det någon rackare som lyckades gå förbi precis så man ser inte Linus.
Suck. Dessutom missade han ju finalen den rackaren.
Förra året var jag med Linus ganska mycket.
Se ett bildspel jag gjorde då här.

Vi står ordentligt långt ifrån händelsernas centrum och så släpps några så kallade pool fotografer in på innerplan.
Det är rätt svårt att få till något.
Men så är det på OS och VM och såna grejer.
Det är bara att gilla läget.
Nu är klockan 01:00 och jag sitter på rummet och sänder bilder.
Bussen avgår klockan 07:20.
Snart alltså.
Nej, nu tror jag vi klipper det här för dagen.
Nästa söndag är allt slut. Det är otroligt vad fort det går.
Man hinner liksom inte tänka utan det bara rullar på.
På min hemsida har jag också lyckats få in dagens bild.
Vattenpolon kan bli ett bildspel men just nu pallar jag inte.
Det går helt enkelt inte men gör jag ett så berättar jag såklart om det.
Nu kryper jag ner här i mina fina och sköna satinlakan.
Här ska sovas.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men titta på karln hur han ser ut själv! haha..

Jaja, skratta kan man ju men han ändå den finaste karln i hela världen!!

/Jessica.

Lars D sa...

Javisst, på många sätt!

kramen,

Lasse

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden