lördag 16 augusti 2008

Min helande tröst


Åhh, nej, åhh nej...vilken dag...
Dygnet börjar med att jag kommer i säng klockan 02:24
07:00 ringer klockan.
08:00 bussen till brottningen.
Tjejerna får stryk.
Bussen tillbaka 10:50 till MPC.
Lunch. (ris, lamm och pekinganka.)
13:30 bussen till rodden.
Bussen är full så jag står i 70 minuter.
Svensken kommer sist.
Bussen tillbaka men får inte plats på den första så jag får vänta på en annan.
Datatid.
19:30 bussen till tennisen.
Tennismatch som Sverige förlorar.
Prisutdelning där fotoplatserna är bakom tjejerna som bär medaljerna...
23:50 bussen tillbaka till MPC.
00:15 hamburgermiddag framför datorn
01:04 bloggar om dagen och bitar av en stor bit av en tand.
Sådär känns det.
Trött, tandlös och lite tjurig sådär.
Jag tar nog bussen hem 01:40 och somnar nog gott strax efter hemgång.
Dagens bild finns på min hemsida.
Natti-natti

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj. Vilken tand?
Skickar sympati och empati och hopp om bättre tider.
Vi såg dig på TV igår, i förtroligt samtal med Kallur. Vad längtiga vi blev, F & jag.

/M

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden