fredag 1 augusti 2008

På plats


Då har vi landat i Japan. Jag och JJ.
Fjärde gången för mig. Det är ett härligt land.
Ordning och reda. Artigt.
Jag och JJ var här på fotbolls-VM för några år sen så vi snackar minnen från den trippen.
Bland annat.
Flygresan gick bra trots en liten försening från Kastrup.
15-16 timmar när vi väl lyfte så man är lite seg.
Grusig på något sätt.
37,5 kg checkade jag in och det gick igenom utan extra kostnad!?
Lägg där till ett handbagage på 20 kg som dom alltså inte vägde tack och lov.
Nu är det skönt att få ställa ifrån sig dom väskorna.
Bytte flyg i Tokyo och sov på flyget ner till Fukuoka, där vi alltså är nu.
Det är en tryckande värme här.
Mysigt på något sätt.
Jag gillar verkligen Japan. I taxin på väg in till hotellet tänkte jag att jag vill gärna återvända hit.
Inte just till Fukuoka kanske men Japan.
I like!
Sushi ikväll.
Jag lovar.
Varför Japan när OS går i Kina?
Jo, det är enkelt. Nästa hela svensktruppen ligger här på läger inför OS.
Pre-camp kallar dom det.
Träning ikväll som vi ska försöka hålla oss vakna till.
Jag återkommer.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden