tisdag 11 november 2008

Sydsvenskan traktor klubb


Foto: Knut Egil Wang
På Sydsvenskan finns det en traktorklubb.
Nej, jag vet inte varför men det är några fotografer som är med i den.
En är president och jag blev så glad för jag tänkte att detta är den ultimata presenten till min kamrat Leif Å som nu är i Tyskland.
En fotobok om traktorer. Jag tror inte det kan bli bättre.
För honom.
Men vart kan jag köpa den?
Kolla här.
Vi hade en bildchef förr som nu klättrat i dom så kallade graderna här på tidningen som också är med.
Han tog av vår budget och tryckte upp t-shirts där det står: "sydsvenskans traktor klubb"
Vi har kul här.
Det är lite så vi jobbar på Sydsvenskan.
Leffe kommer både bli glad och arg tror jag. Det kanske är en hemlig dröm han själv har.
Se Knuts hemsida här.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Med särskrivning?

undrar svenskfröken

Lars D sa...

Nej,denkanskehetersydsvenskanstraktorklubb.
Jagärintesåinsattidetdär.
Menjagharägtent-shirtiallafall.

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden