fredag 28 november 2008

VAB


Nu är det svårt att ta sig till och från Thailand också.
Nej, stäng ner resandet. Alla sitter där dom sitter.
Lagt kort ligger med andra ord. Ikväll kommer Kalle och då nördar vi ner oss ordentligt.
Torkelsson, Daniel och Emil kommer kanske också.
Röjder jobbar kväll liksom LeifÅ.
Bonny ska jaga djur i skogen.
Vi har ju haft några tidigare träffar hemma hos Bonny. Då är vi som sagt fler och det blir också mycket senare ute i hans studio på landet. Sist rundade vi av med disco sent på natten efter bad i varma tunnan.
Ja, hela den där baletten kan inte jag leva upp till här hemma men jag tror det blir topp ändå såklart.
Sushin är beställd.
Detta får man nog se som något annat än en traditionell bildkväll så att säga.
Även om jag är säker på att det kommer bjudas på en och annan pärla.
Jag har varit hemma med Vård Av Barn idag.
Det är ingen höjdare men det är heller inget man kan göra något åt.
Sömn och vatten är det bästa.
Till dig, vill jag bara önska en härlig helg.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden