lördag 20 december 2008

2003


2003 var jag på Vm i fotboll för damer. Så här i efterhand var det roliga veckor.
Vi fick se USA och Tobbe åkte med oss hela tiden i vår stora bil.
Vilken stad vi än kom till så hittade vi en fin outlet och där handlade vi som riktiga ullaredsdamer. På en match så var det en kvinna som "streakade".
Här ovan sitter Karolina på ett hotell i Philadelphia.
Annars har jag jobbat idag lördag men jag har varit på tok för snuvig för att det skulle vara roligt. Hängig liksom.
Jag hittar några fina fotografporträtt här.
Sen ser jag som vanligt längst ner på DN,s hemsida att Paul har lagt ut ett bildspel från Kongo.
På Magnums hemsida så hittar jag en grej som Paulo Pellegrin gjort från Libanon.
Se det här men se allt annat här om det är något annat du är mer intresserad av.
Sport illustrated har samlat sina bästa bilder från 2008 och det hittar du här.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden