onsdag 10 december 2008

Nörderi på riktigt, jag vet. Men jag ser fram emot det.


I helgen ska jag till människobyn och träffa Jonas&Tobbe.
Vi har gjort så i några år nu. Vi träffas och snackar bilder.
Inför Årets Bild bland annat men det är minst lika lärorikt att bara vädra tankar, umgås och öva upp sitt bildseende.
Tycker jag alltså.
Det brukar ju som sagt bli en sittning hemma hos Bonny också men den höll vi ju lite lättare här hemma för någon vecka sen.
Nu har J&T skickat sina bilder för att man ska hinna se lite innan.
Det var inte bra för självförtroendet. Satan vad bra bilder dom lyckats ta nu då.
Hur ska jag rädda självförtroendet?
Jag vet inte men jag vet att jag ska trösta mig med en coca-cola ikväll.
Med is och citron.
Det jag också vet är att jag ska visa den här bilden från Indien.
Sen har jag ju sett Bävmans, Daniels, Kalles, Olas och sådär håller det på.
Anders Hansson.
Nej, jag tror jag ger upp eller dubblar satsen med lemonad helt enkelt.
I morgon är det jobb igen.
Det börjar bubbla upp en kvinna/man debatt på mitt inlägg om juryn.
Kul att man använder min blogg till det.
Välkomna.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden