tisdag 20 januari 2009

3 X Sydsvenskan!

Anders Forngren, Frilans
Anders Steiner, Västervikstidningen
Andreas Bardell, Aftonbladet
Björn Larsson Rosvall, Exponera
Bosse Dennemo, Eskilstuna Kuriren
Casper Hedberg, Kontinent
Daniel Svensson, Oskarhamns-Tidningen
David Magnusson, Frilans
Felipe Morales, Frilans
Henrik Brunnsgård, Frilans
Ingemar D Kristiansen, Sydsvenskan
Johan Bävman, Sydsvenskan

Kent Hallgren, GP
Lars Dareberg, Sydsvenskan
Magnus Hallgren, Dagens Nyheter
Magnus Laupa, Kontinent
Magnus Wennman, Aftonbladet
Mattias Johansson, Östra Småland
Paul Hansen, Dagens Nyheter
Pontus Höök, Aftonbladet
Robban Andersson, Expressen
Robert Henriksson, Nordens fotoskola elev
Sanna Sjöswärd, Aftonbladet, frilans
Staffan Widstrand, Frilans
Stig Norling, Frilans
Torbjörn Selander, Expressen
Urban Andersson, Aftonbladet
Åke Ericsson, Frilans

15 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis!

Anonym sa...

Sydsvenskan är bäst ser det ut som.
Lina

Anonym sa...

IDK, Bävman och du.
Vilket gäng, hurra för er alla!
Anna

Pontus Höök sa...

Grattis till dig med Lars! (hur du nu visste att jag var nominerad innan listan fanns ute hehe)

Anonym sa...

VAR E TJEJERNA?!!?

Anonym sa...

Grattis alla SDS-fotograferna,
jag gillar er!

Kram Åsa gåsa

Anonym sa...

Grattis på er alla!
mvh
Christer Höglund

Mattias Johansson sa...

Grattis igen Lars,
Vad kul det skall bli, jag bjuder en runda!

Daniel Nilsson sa...

Grattis kompis!
Blir det Kilt i ar igen?
//D.

Anonym sa...

Selvfølgelig er du nominered Lars. Og tillykke med nogle fantastiske søndags billedopslag. Sydsvenskan er nordens gladeste billedtidning.

Jens Dresling

Lars D sa...

Hej allihop!
Tack så mycket, så otroligt mycket.
Vi är glada här på Sydsvenskan.
Såklart.

Jag är extra glad.

Tjejerna? Sanna är ju nominerad åtminstone.

/ LarsD

Anonym sa...

Var är norrlänningarna?!!

Lars D sa...

Haha, är inte dom i Norrland?
/ LarsD

Anonym sa...

Det är bara en kvinna med bland fotograferna.
Vad tycker du om det?
Är det skillnad på kvinnligt fotografi och manligt?
Varför får så få kvinnor pris?
Jag tycker tjejer är bäst.

Anonym sa...

Bäst på vad?

Man blir ju minst sagt nyfiken när man hör en sån enorm generalisering eller kanske eufemism.

Själv tycker jag killar är bäst på att kissa stående.

/Tjej

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden