fredag 2 januari 2009

Budgeten


Nytt år. Det känns så skönt att december är över och man börjar på ny kula.
Jag började ju mitt nya jobb idag också och jag tycker det gick bra.
Vi på bildredaktionen levererade och jag höll budgeten, då är alla nöjda.
Själv är jag så innerligt nöjd nu när jag fått in mina bilder till ÅB.
Till EST konsert på TV har jag suttit och tankat in bild efter bild.
Skön kväll även om man igen blir helt knäckt att Esbjörn gick bort i juni i år.
Fy.
Alla man snackar med nu i fotovärlden laddar in och kopierar.
Full fart på tävlandet alltså. Vi hade vår vanliga fredagsbön idag och Hussein som varit i Mekka berättade om hur jobbigt det var att jobba där. Allt i smyg och ingen ville vara med på bild.
Vilket material han lyckats få hem med dom förhållandena.
Nu håller vi tummen för honom och alla andra i tävlingarna.
Nu lägger jag ner för idag, mina vänner Åsa&Daniel åker till Thailand i morgon i tre veckor.
Njut värmen och ledigheten.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis, otroligt skönt. Själv blir jag galen på alla regler och namn man ska fylla i och bildtexter, vi talar inte om bildtexter.
Johan

Lars D sa...

Det är därför det är så otroligt skönt när det är gjort.
Jag har stängt mitt konto hos Lemberg nu också.
Klart och betalt!
/ LarsD

Anonym sa...

Nytt jobb?

Har jag missat något?

Lars D sa...

Hej JM
Javisst, dom har slängt på mig en chefstjänt på tidningen nu.
Bildchef.
Uppdraget är på 3 år.
Kul.
/ LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden