onsdag 21 januari 2009

Årets Bild

Listan är här och det är såååå roligt att vara nominerad såklart.
Men som vanligt så saknar man så många namn i listan.
Jag kan inte ens räkna upp dom med rädsla för att tappa bort något.
Många är det i allafall.
Men så är det ju, det finns bara ett antal priser och i år så var det säkert massor med insända bidrag i utlands reportage klassen men "bara" tre kan få pris.
Det kanske var lite kaxigt att redan i måndags skriva att vi skulle ha tårta här på jobbet idag onsdag men det bara kändes i magen att åtminstone Bävman skulle finna med på listan.
Nu kom både jag och IDK med också vilket ju var extra roligt.
Lilla, lilla Sydsvenskan är med i racet.
3 förra året och 3 nu igen.
Vi är glada och i eftermiddag myser vi prinsesstårta på avdelningen.
Så länge kan du titta på detta som Wennman tipsade mig om igår när jag var på Aftonbladet.
Tryck på bilden (den rosa tanten)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Stort Grattis!!
Jättekul!

Och vilken fin helgbilaga med bildreportage ni har på Sydsvenskan. Stort grattis till den också :-)

Lars D sa...

Hej Thomas.


Tack så mycket, det värmer såklart.

/ LarsD

NickelKickel sa...

Grattis till nomineringen! Kul!
Sen en fråga. Vad är det du gör nu då? Med nya uppgifterna och det?

ha det gott
din vän i Split
N

Anonym sa...

Grattis kompis!

Det var du väl värd!

Kul också att se alla snygga SDS pdf:er som du lägger upp här. Sveriges just nu bästa bildtidning!

/Niklas L

Mattias Johansson sa...

Är det kilttvång i år?

Lars D sa...

Hej Nils
Tack, vad snällt av dig. Jag är bildchef nu.
Hej Niklas
Tack!
Bäst och bäst...
Hej Mattias
Nej, tok det tror jag inte, snarare nunnedräkt.

/ LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden