onsdag 4 februari 2009

15,e våningen!


Igår hade vi möte på bildredaktionen. Eller nej, på 15,e våningen.
Efter mötet kändes det såklart skönt för mig att det var "över" men jag kände också en slags positiv anda.
Jag tror det går åt rätt håll.
Vi satte upp gemensamma mål, organiserade oss lite och kände lite större kärlek till varandra.
Vi ska bli bättre, gladare och duktigare och vi ska också ha roligare.
Vi ska träffas mer utanför jobbet.
Göra roliga saker.
Johan "ping-pong kingen" Bävman föreslog i sitt gips att vi skulle spela Racketlon.
Bra idé Johan men jag tror vi väntar till din pingisskada har läkt.
Efter mötet så gick vi ner till ateljén och plåtade oss.
Vi skrattade och det behöver vi på avdelningen.
Mer skratt och jag hoppas att många gick hem med lite hopp om livet och om tidningen.
Det gjorde jag.
Tack vänner för att ni orkade lyssna.
Klicka på bilden om du vill se den större.
Längst bak?
Jag.

1 kommentar:

Daniel Nilsson sa...

Fanken du ser ju helt livrädd ut där bak! hahaha!

Han ser ju ut att kunna använda armen Bävman, är det en backhand med underskruv han över på där kanske?

//D.

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden