tisdag 10 februari 2009

39,8


Åhh, idag är det jag som är klubbad.
Jag och min yngsta ligger hemma. Ingen ork.
Pallar inte ens blogga...
Huvudet känns som bly och armarna är tunga. Värken sitter i hela kroppen.
Aj.
Idag på jobbet föreläser Hussein om sin resa till Mekka. Jag hade gärna lyssnat på det.
Jag får ett mail ifrån Jonas i NY, han tipsar om dom här flygbilderna.
Christian Als på Berlindske i Köpenhamn har varit i Gaza.
Han är duktig, kolla in alla hans bilder här.
På torsdag har vi styrelsemöte i PFK södra.
Året ska planeras kan man säga, OM vi blir omvalda vill säga på årsmötet.
Wallin som jobbar hos oss ibland ska på workshop i Mexico.
Satan vad avundsjuk jag blir. Jag vill också.
Hittar den här som hade passat mig fint.
7200 kr, vilket inte är så farligt tycker jag.
Bilden här nedan är ifrån Banda Aceh när jag och Karin var där.
Bilen som skulle backa bak planet brann så vi fick vänta på ett nytt flygplan i 10 timmar.
Sura miner.
Bilden högst upp är från Tokyo. Familjen är på väg till skolan/jobb och jag är på väg och ska hämta min ackreditering för fotbolls-VM 2002.
Nu bäddar jag ner mig med lite glass.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden