måndag 2 februari 2009

En helt vanlig måndag


Foto: Claes Thuresson
En kompis till mig som inte är fotograf har gjort ett bildspel om en Indisk biograf i Limhamn.
Indisk biografisk liksom.
Se det gärna här.
Idag så åkte min kollega Thomas Löfqvist till Israel. Det kommer rapporter om det sen.
Igår söndag så hade han ett jobb om en fiskare. Det var ett porträtt men Thomas lyckades tjata till sig att komma in i fabriken och det är väl ett bevis på att ta ett litet nätt jobb till en högre höjd kan man säga.

I morgon tisdag ska jag ha mitt första möte med bildredaktionen. Eller mötts har vi ju gjort men i morgon drar vi oss undan ordentligt. Vädrar ur oss tankar, lägger upp en strategi och sätter upp mål för bildredaktionen.
Vi får se vart det landar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för tipset om bildspelet, det värmer!

Claes

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden