onsdag 18 februari 2009

Nej men nu har dom väl ...... ner sig fullständigt


Idag har jag inte hunnit vara med alls på jurysnacket på nätet.
Men jag hade en del förväntningar på dagens grejer.
Jag var ju på OS och har sett mycket bra därifrån.
Men vad händer?
I olympic sport feature slänger dom in massor med bilder på simkillen när han jublar.
Jubel liksom...vad är det?
Vi hade förbjud ett tag på Sydsvenskan för såna bilder.
Sen en konstsimsbild när damerna ser ut som grodor.
Vad har den med feature att göra, det är ju mitt i tävlingsmomentet.
Nej, nu är jag allt lite besviken.
Nu är det bara att hoppas på Bävman, Tobbe och alla andra.
Nej, jag själv har nog något kvar förresten.
Ja, ja jag semestrar på här.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fanns tyvärr ingen bild när simmaren tog sig i skrevet så därför belönade vi 3 vanliga på honom.

Hälsn Juryn

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden