lördag 7 februari 2009

Tipslördag


Foto: Lars Brundin/Sydsvenskan
Det är inte bara Johan Bävman som hänger här i Skellefteå.
Även bruntes byggbild finns representerad. Kul!
U2,s nya video har kommit och du ser den kanske här.
Det kan vara så att man inte kommer in hela vägen så att säga.
Synd för dig.

Annars kan jag tipsa om detta.
Det är NY Times som varit i Gaza.
Jonas min kompis tipsar också om detta som NY Times också gjort.
Om NY- bor.
Sen får jag ett mail ifrån Åke E som tipsar mig om detta.
Också NY Times.
Kungen på jobbet, IDK tipsar också om hur man viker en T-shirt.
Vi får säga att det går under kategorin resa/hotell.
Jag älskar Japan.
Älskar.
Se det här.

Om du har vägarna förbi Skellefteå idag så snackar jag klockan 13:00 på Norrlandsdagarna.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden