fredag 27 februari 2009

Vadstena


Foto: Åsa Sjöström/ Sydsvenskan
Jag vaknar i Vadstena. Det är grått och kallt.
Kom igår ganska sent och på Bonnys rum tog Bonny, Daniel och Åsa S emot mig.
Vad härligt det kändes. Det bjöds på brunt och det smakade gott.
Jag fick fina ord av Bonny och en flaska irländsk.
Tack kompis, du är en fin människa.
IDK och Röjder kom förbi och vi satt och snackade och valde låtar på Spotify.
Som ni ser så umgås vi med datorer och jag inser hur nördigt det är nu.
Men vi är glada ändå.
Jag går upp tidigt, på tok för tidigt och skriver veckobrev till mina kollegor.
Åsa Sjöströms bild blir veckans bild.
Nu laddar vi för styrelsemöte, prisutdelning och middag.

Foto: Åsa Sjöström/ Sydsvenskan

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis grattis grattis till dig och Sydsvenskan (hattrick för tusan)!

Claes

Anonym sa...

Grattis, mest till dig, men också till hela tidningen.

/M.

Anonym sa...

Grattis till priset i ÅB!

Lars D sa...

Tack så mycket.
Glädje.
/ LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden