onsdag 29 april 2009

Film är bäst på bio!


Det var inte bara familjen Bergstrands gästfrihet som gjorde Indien speciellt.
Det är något annat som gör att man gärna återvänder.
Okej, jag vet jag är sen, men ikväll såg jag Slumdog millionaire.
Har du inte sett den?
Gå och se den bums, på bio. Inte på DVD.
Yes!
Man kommer ut med ännu mer inspiration på alla plan.
Den berikar en och stöter till en och så myser man också.
Bums, så ser du den även om jag förmodligen är den sista som inte sett den.
Men nu har jag gjort det.
Jag var i Indien för ganska precis ett år sedan och vi landade där i slummen i Bombay och man såg barnen.
Nu var dom med i filmen.
Någon gång så är jag där igen.
Jag och Mikael hade några duktigt härliga dagar där och jag gör som sagt gärna om det.



Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden