onsdag 13 maj 2009

Huvud, axlar, knä och tå


Den här veckan har mycket fallit på plats och jag har känt att axlarna åkt ner något.
Eller ganska mycket faktiskt.
Nu ikväll har jag bokat en resa till Frankrike i slutet av juni.
Det känns roligt, jag måste bara sparka igång mig själv lite här hemma också.
Det ska bli bra.
Ikväll får jag ett nytt mail som dock får upp dom där axlarna igen.
Pengar, pengar...budget...suck.
Satan, tar det aldrig slut liksom....

Bilden är från Peking och OS. Efter OS såklart jag är ju tydligen ute bland vanligt folk här.
Det finns en artikel som jag är med i, i tidningen Proffsfoto.
Vi har den på jobbet men jag glömde att läsa den idag. Shit!
Jag får göra det i morgon istället. Ska bara hinna med lite annat också.
Bara två möten och sen ska jag dra fram mina bilder från Skottland, det har inte blivit av ännu.
Galet!
På kvällen i morgon ska vi ut igen, hela gänget. Middag och avtackning.
Sist var det ju mer påtackning men nu vinkar vi alltså av 2 medarbetare.
Det ska bli kul men man kommer ju sakna dom såklart.
Nej, nu ska jag klämma 2 avsnitt av "the office". Jag går igenom allt igen.
Underbart, det är en fin kille att ha som chefsförebild, haha...

Min ena kamera är i Marocko. Jag skickar sms men får inget gensvar, jag hoppas att det går bra för den men även för Hussein som förhoppningsvis håller i den.

På söndag åker mina minneskort till Jordaninen. Jag sprider mina grejer runt världen men jag håller mig hemma lite mer nu än förr.
Ovant.

/David Brent

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden