lördag 27 juni 2009

La Valse D Amélie


Klockan är innan 21 och nu är det rummet som gäller. Har egentligen inget att skriva hem om men jag gör det ändå.
Det blir inget nattsuddande ikväll, i morgon är det jag som är på stranden och tjatar på fransmän redan vid 05:30.
Reklamen på Spotify är på franska och det kanske inte är så konstigt, jag är ju i Frankrike.
Tove liksom alla andra har nu lämnat sina påsar och cyklar så nu står det en förmögenhet med cyklar på strandpromenaden.
Mycket påsar blir det också. Nej, vad säger ni, jag tror jag håller här va?
Ha en skön lördagskväll.

Tove är på väg ner för att simma en sväng på morgonen.

Tove har glömt lägga sin hotellnyckel i receptionen. Nu kommer hennes mamma inte in.
Hon ringer för att få tag i henne, eller receptionen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

La Valse D'Amélie, ett mästervärk avsett för ett annat mästerverk!
Sjukt bra musik och sinnesjukt bra film!
Tummen upp! Både på musik- och filmsmak samt ditt jobb!
/Linus

Lars D sa...

Tack Linus, det var vänliga och värmande ord.
Filmen blir man glad av och då blir man ju det av musiken också.
Härligt!

/ LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden