tisdag 30 juni 2009

Leffe blonde


Bilden är från Sarajevo. Den är gammal. 90-tal.
Jag är på jobbet igen och det mesta ser ut som vanligt.
Såklart. Jag har haft ett möte med en fotograf som heter Andreas.
Duktig, kolla här.
Nu ska jag verkligen se till att bli färdig med mitt ena projekt och sedan är det lunchmöte.
Härligt tisdag. Vad det blir till lunch? Sushi hör och häpna.
Kolla detta annars. Man kommer långt med en familj.
I Barcelona smäller det ikväll, undrar om någon kvällstidning är där.
Eller GP, dom brukar vara pigga på sånt.
Jag är inte där, jag är hemma.
Min kompis LeifÅ har namnsdag idag, Grattis leffe!

2 kommentarer:

Anonym sa...

http://www.youtube.com/watch?v=xGM3S9Jhx5A&feature=related
Tänk att man har fått biljett INNE i den där konstruktionen
Tommy S

Lars D sa...

Tjena Tommy

Ja, det är så stort så man fattar liksom inte.
Vilken start på semestern dessutom.
Underbart!

Hoppas att det är bra med dig annars.

/ larsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden