lördag 20 juni 2009

Lite länkar...


Idag är det midsommardag.
Du är hängig och behöver bara sitta och mysa.
Minns du Steve Winter som fick pris i WPP?
Sätt dig och kolla här.
Ikväll ska jag ut på jobb och det känns roligt såklart.
Det ska publiceras senare i sommar och du får såklart se det då.
Jobbet ska bakas ihop med alla andra fotografer på tidningens grejer. Vi gör en grej tillsammans, alla fotografer.
Får se vart det landar, kul känns det i allafall.

2006 var jag med Moomsteatern på turné till Sloveninen/Italien.
Bättre miljö får man leta efter, det gjorde mig glad det där reportaget. Hela gänget andades värme och välkomnande.
Kolla här på mitt bildspel men lyssna ännu mer på vad Kjell (grundaren av teater) har att säga.
Det bara rinner ur honom och vi behövde inte ta om en enda gång.
Så bra, så rätt och så viktigt.

Du minns Elin Berges bilder av "bara bröst" va? I USA handlar det om samma sak men på ett annat sätt.
Tur att jag inte gillar kaffe men du kan ju titta här hur det kan gå till.
Får du inte nog av flickor så kollar du in en fotografering av pin-uptjejer här.
Här en gammal man. Indien här.
En boxare här.
Se mitt reportage om en annan boxare (Klara Svensson) här och här.
Här är också något du kan kika in.
Kanske det bästa här från NY times om indianer.

Lite tips sådär på morgonen. Nu ska jag till jobbet och lägga mina batterier på laddning.
Det är inte varmt idag så det blir nog att ta med sig en jacka också.

Vi ses längst fram som Jörgen hade sagt.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden