söndag 28 juni 2009

Min grogg liknar mest en laddad pistol


Den maximala oturseftermiddagen inträffade.
Tove låg tvåa ett tag och sen trillade hon på cykeln. Trea med skrapsår på kroppen.
Innan det så hade hon tappat sin lilla väska på cykeln som hon hade sportdryck och någon energi-gel i.
Hon tvingades dricka arrangörernas dricka och det gillade inte magen.
Efter en punktering kom hon in till växlingsområdet och då låg hon kanske femma eller sexa, det gick lite för fort för att ha full koll. När maratonen började så kluckade magen för mycket och Tove fick avbryta sin tävling.
Stackars Tove. Jag avbröt också min dag helt slut efter solen och alla promenader.
Jo, jo, jag vet jag var inte med i loppet, jag ska inte gnälla.
Hemflyg imorgon och nu väntar lite kamerapackning.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden