tisdag 30 juni 2009

Peepshow


Anton Corbijn fick i uppgift att filma en film om hela plattan. Den handlar om en MC-kille som verkar må lite dåligt kan man säga. Det är bara U2 som låter honom göra en sån grej. Jag ser den nu. Alla låtar är med och någon bonus grej också.
Han tänder på sin Polis-MC och drar iväg på sin vanliga till Spanien.
Där stannar han till och går på peepshow och där inne bär alla kvinnor mustach.
Mycket Corbijn med andra ord.

Min kompis Johan är på plats i Barcelona. Du följer det hela här. GP liksom...

Du har väl sett Antons film om Joy division?
Annars köper du den här.

1 kommentar:

carl sa...

I trailern läser jag "coolest british film of 2007". Jag skulle vilja säga "coolest film of the century". Ruskigt bra! Men å andra sidan, kan det bli annat när Corbijn får dra i spakarna?
/Carl

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden