söndag 7 juni 2009

Vimmerby


Foto: Peter Frennesson/ Sydsvenskan
Min kamrat Peter Frennesson på tidningen har varit på rockfestival.
Du ser hans bildspel här.

Om jag fattat rätt har DN svårt med bildspelen just nu. Svårt att få in dom men nu har Fredrik lyckats idag.
Det blir kanske inte snyggt runtom men Fredrik Funcks innehåll är bättre.
Se hans bildspel här.

Foto: Fredrik Funck/DN

Här har jag tydligen uttalat mig.
Jag mailade med Magnus men visste inte att jag var en del av en artikel.
Summan av det hela var egentligen att PFK inte är en fackförening, vi är en kamratförening och visst kan vi skriva ett brev och det ser ut att vara på gång nu också från PFK Sverige sida.

Varför inlägget heter Vimmerby?
Jag är här just nu med min lilla tjej och så har min kompis J från DN kommit och hans tjej S.
Alla sover här i bullerbyn men jag sitter och trycker på datamaskinen.
Datamaskinen är ett roligt ord på många sätt eller så är det jag som är trött, döm själv.

1 kommentar:

Mattias Johansson sa...

Aha! Själv skall jag med familjen till Vimmerby nästa helg! Grabben skall träffa pippi, igen. Jodå, i år bor hon där, förra året på bodde hon visst på Gotland.
Stackars barn och få flytta så mycket...

Ha det gott!

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden