fredag 24 juli 2009

Vill du också rösta kompis?

Om 6 timmar har vi fredagsbön här på jobbet. Man skulle kunna säga att det är veckans höjdpunkt.
Vi äter godis, snackar och idag är det Henrik som ska berätta och inspirera.
Där röstar vi fram veckans bild. Först tas det ut ett gäng bilder från veckans som gått.
Sen är det någon som drar ner det till fem bilder som är med i semifinalen.
Den här veckan också är det Kalle Melander.
Dessa fem bilder är med på fredagsbönen och alla som är med får sätta två post-it lappar och de två bilder som har mest röster går till final. Då sätter alla varsin post-it lapp på någon av de två.
Veckans semifinalister.

Foto: Anna Simonsson

Foto: Anna Wahlgren

Foto: Johan Bävman

Foto: Julia Lindemalm

Foto: Linus Meyer

7 kommentarer:

Anonym sa...

Julia!

Anonym sa...

julias bild!

Mattias Johansson sa...

Julias bild föder en stark nyfikenhet hos mig. Jag vill genast veta vad dom kikar så intensivt efter?
Vad?

Det är ju en väldigt enkel bild och kräver inte så mycket av mig som betraktare, men så kan det också få vara ibland. Enkelt och snabbt, direkt liksom.

Mattias Johansson sa...

Julias bild föder en stark nyfikenhet hos mig. Jag vill genast veta vad dom kikar så intensivt efter?
Vad?

Det är ju en väldigt enkel bild och kräver inte så mycket av mig som betraktare, men så kan det också få vara ibland. Enkelt och snabbt, direkt liksom.

jaroslaw sa...

Anna Wahlgren

Anonym sa...

Julia! :)

Claes T sa...

Julias, jag tänker i samma banor som Mattias. Nyfikenhet, men det är också något busigt i den. Det gillar jag.

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden