söndag 2 augusti 2009

Electrolux, tack för allt men nu är du borta.


Piggare idag. Jag har hunnit jacka lite mer från SM.
Det är svårt att kopiera så som man vill ha det. Jag brukar vilja ha tid och lust innan jag sätter mig ner och gör det.
Får se om den lusten kommer ikväll, jag kan bara hoppas det för att skjuta upp det gör det inte lättare direkt.
Dagen har varit god. Vaknade ganska tidigt. Såklart var U2 100 gånger bättre på lördagskonserten.
Alla tidningar kan inte ha fel liksom. Men det räckte i fredags.

Det är ett härligt ljud när man bara trycker ut tvättmaskinen från bilen och den krasar ner i backen.
Borta och förbi. Tack och adjö.

Igår när jag kom hem stod det en korg utanför min dörr här hemma med läckergommar.
Gåvan var från mina kollegor på bildredaktionen. Man blir ju tårögd av glädje.
Vilka kollegor. Tack snälla, snälla ni. Eller som bildchefen skulle sagt:
- Det är lite så vi jobbar på Sydsvenskan...

Nu packar jag och sticker ner till stadion och försöker plåta mer på SM i friidrott.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hur gör du när du fotograferar?
Det är ju magi bakom bilderna, helt otroligt snyggt.
Vilken inspiration du ger oss. Tack så mycket, fota mer är du snäll, jag vill se mer.Lotta

Lars D sa...

Hej Lotta

Tack, det var riktigt hyggliga ord det där.
Jag plåtar för lite just nu tycker jag men nu är jag igång på SM här i Malmö. Det är roligt.
Fortsätt gå in på sidan så ska det nog komma lite mer bilder närmaste dagarna innan semester!

/ LarsD

Fredde Ahlstrom sa...

Tjenare Lars

Är det Lensbaby's Composer med deras Super Wide Angle-tillsats du använt på Friidrotts SM?

Väldigt inspirerande bildserie!

/mvh
Fredde

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden