tisdag 4 augusti 2009

Semester


Då var allt lämnat och fixat till tidningen. SM är helt slut och så även jag.
Nu stundar semester för mig under augusti, det ska bli riktigt skönt.
Jag ska försöka hålla mig borta från jobb, blogg och hemsidor ett tag.
Men jag lovar ingenting, kanske det ploppar upp något som jag bara måste skriva om.
Hoppas inte det.
Jag gjorde ett bildspel från SM till sist.
Du ser det här. Gjorde också om förstasidan på min hemsida lite.

Viktiga datum att hålla reda på.
4 Jag ser Elin Berges bilder i Norrköping.
4 Jag träffar Tobbe&Jonas i Eskilstuna.
11 Tidningen Kamera&Bild kommer. Bävman är med och du går och köper.
14 Ser AndersP och JH Engström på Värmlands museum.
19 Plockar upp kärran och landar i Dublin.
29 Bävmans vernissage på galleri kontrast
31 Börjar jobba igen.


Men som sagt, nu slår jag igen datorn och försöker vila och njuta sommar och semester.
Ha en fortsatt skön sommar!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Lars
Vilka sportbilder! Du tar något så ointressant till nya höjder tycker jag. Jättefint.

Anonym sa...

Snyggt.

Anonym sa...

Snyggt Lars! Vad hamnar du på för brännvidd när du jobbar med Lensbaby-gluggen?

Jonas Peterson sa...

Jag tycker dina lensbaby-bilder passar alldeles utmärkt här. Bravo.

Joel Marklund sa...

Jättesnyggt Lars! Inspirerande.

Anonym sa...

De här bilderna får du pris för i någon tävling du brukar ju få det...
Grattis redan nu.
A

Anonym sa...

Otroligt snygga bilder. Man blir inspirerad som bara den. Ska du åka på VM också?

Anonym sa...

Hur var Petersen?

Lars D sa...

Hej Allihop!

Jag har försökt hålla mig borta från datorn och ibland har det gått och ibland har jag bara snabbt kollat en adress eller något.
Tack allihop, vad roligt att ni gillar det.
Tyvärr är jag inte riktigt säker på den där lensbabyn.
Jag skulle gissa på 40mm-50mm sådär.

Nu kopplar jag ur mig igen.
Ses senare.

/ LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden