lördag 19 september 2009

Lördag


Det är lördag och visst, det blev en helkväll igår.
Det är ingen tvekan för oss vilken som är den bästa redaktionen på tidningen.
Bra så.
Nästan hela gänget samlades upp i Limhamn för trodde jag en indisk film.
Icke!

Det var en romsk musikal. Helt utan dialog och bilden var dålig.
Vad ska man säga?
Sådär, men alla höll sig.
Kalle gillade den och Bävman sa att han blev sugen på att plåta så något gav det i allafall.
Det var ju för Emma som inte var där...

Maten var god i allafall och man blir stolt och glad att så många kommer och håller ihop avdelningen till just den bästa på tidningen.
I våra ögon.
Tack alla kära kollegor för, ska jag säga en oförglömlig kväll...

2 kommentarer:

Claes T sa...

Den biografen är "King of Surprise". Jag har aldrig gått därifrån utan att ha fått en upplevelse eller ett minne som jag i förväg överhuvudtaget inte kunnat föreställa mig. Alltid till det bättre! De har just denna Romsk film som tema...

Lars D sa...

Hej Claes

Javisst, vilken kille som driver det där. Otrolig och kul var det på sitt sätt.
Ses på tisdag.

/LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden