torsdag 1 oktober 2009

Air force one


Foto: K-G Z Fougstedt
Jag ser att Fougstedt fått ett andrapris i Sportsshooters tävling.

I morgon kommer jag tyvärr inte hinna lägga ut veckans bilder hos oss för det är Selles,Hussein och Bävman som nominerar bilder den här veckan. Det gör dom nu under kvällen.
Själv ska jag i morgon bitti släppa deskromantiken och bege mig utrikes. Hela vägen över bron till Danmark.
Obama är ju i stan och jag ska försöka fånga honom på bild. Ja, ni fattar vad jag har framför mig...
Passet måste med, bra att jag sa det nu till mig själv.

Men jag hinner tillbaka till bönen så jag rapporterar vem som till sist vann.
Emma som nyss höll i bönen håller i den igen, det är lite tradition att den som varit på resa håller i den.
Nästa vecka är det Åsa eftersom hon nu i skrivande stund är på Irland, den gröna ön.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden