lördag 17 oktober 2009

Krokodil


Leffe har varit i Botswana i Afrika. Han flyger över en krokodil. Daniel Rydén skriver en text och Gillberg redigerar.
Det sägs att Leffe slutar om sådär 1,5 år. Vi tror inte på det på jobbet. Vi vill helt enkelt inte tro på det.
Det får inte vara så. Det finns ingen mer genomhygglig människa än Leif nämligen.
Ständigt nyfiken på nya saker och i somras var ju han och jag på U2 bland annat.
Nej, Leif du blir kvar, vi vill inget annat. Bara det att man sedan länge börjat oroa sig för detta säger allt tycker jag.

För någon vecka sedan var jag i Sundsvall hos studenterna där. Bombay cluben var också där.
Nu har eleverna lagt ut sina grejer och du hittar dom här.
Passa på att kolla.

Jag har mer eller mindre slutat kolla på TV på TV,n nu. Jag ser mest på datorn och Frennesson på jobbet som ständigt har ett ess i armen berättade att det finns en sida som samlar all TV under samma tak. Du hittar den här. Hur smidigt som helst.

Annars skiner solen i Skåne, mina öron är helt stängde så det är svårt att höra vad som sägs eller att det blåser.
Kollar apoteket en gång till idag.

Nya fotoregler i riksdagen. Läs här.

3 kommentarer:

Tommy Ellingsen sa...

Fantastisk krokodillebildet! :-)

Johan Marklund sa...

Bra bild men är det verkligen en Nilkrokodil i Botswana? Är inte Nilkrokodiler specifika för just Nilen (och utrotade norr om Nasser-dammen).

Johan Marklund sa...

för snabb på hanen, de är överallt. Ö-V-E-R-A-L-L-T...

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden