söndag 11 oktober 2009

Svefn-G-Englar


Javisst är det en konstig rubrik. Den hade lika gärna eller kanske hellre kunnat vara:
12 sidor med Linda Axelsson.
Nej, nej inte jag inte. Ligger i den småländska skogen och tankar hem sidor med dongen.
Det tar tid och jag lyssnar på Sigur ros, därför rubrikerna.
Linda har fyllt söndagsdelen idag med mode. Ida skriver och Jenny Rydqvist redigerar.
Visst blir det bra?
Linda är en sån fotograf som med små medel, en liten kamera och ett "hemmasytt" domkebälte levererar bilder som håller klass. Hon är duktig och så är hon lätt att skratta med. Vi kommer från samma landsända jag och Linda.
Även om jag tror vi båda två säger att den andre av oss kommer från "fel sida" Mälaren.
Linda är en ren glädje att ha hos oss.
Dessutom lyckades hon hitta en fin ton i alla bilderna, eller hur?






4 kommentarer:

Håkan Dahlström sa...

Väldigt bra bilder i ett bra reportage.

Anonym sa...

Gnällbältet, va?!

/M.

Lars D sa...

Snarare glädjebältet...

LarsD

Mattias Johansson sa...

Småländska skogen? Spännande, skall jag skicka en kall?

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden