tisdag 3 november 2009

44 timmar


Ännu en tidig morgon väntar mig imorgon.
Sundsvall knackar på dörren och det är bara att ställa klockan.
05:00 ringer den
06:00 parkerar på sturup
06:30 lyfter
09:10 landar i Sundsvall
13:00 börjar det
Jag kopplar upp mig nu och ska tanka in alla elevers arbeten och tiden är 44 timmar.
Men det är ju bara 9 timmar till jag ska stiga upp?
Ja, ja.
Bilden är från semestern och jag fick för mig att de där flickorna hade ont.
Idag blev en av våra utlandsredaktörer nominerad till Stora Journalistpriset.
Kinga heter hon. Kul och Grattis så mycket.

Bäst med Sydsvenskan är nog allt folk som jobbar där. Igår hade vi möte hemma hos Christina.
När jag åkte hem därifrån kände jag bara att jag/vi har så mycket gott folk runt oss.
Vi satt och mös hela dagen, Christina, Frennesson och Kalle och jag den gången.
Vi skapade fram en del bra grejer och nu tar vi något steg till känns det som.
Men just nu är inte det något att blogga om. Det kommer senare.

Bara handbagage i morgon.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden